Par Jēkabpils reģionālo slimnīcu

Jēkabpils reģionālā slimnīca ir ārstniecības iestāde Jēkabpilī.

Slimnīcā cilvēki var saņemt veselības aprūpes pakalpojumus.

Slimnīcā strādā ārsti, māsas un citi medicīnas darbinieki.

Mūsu mērķis ir palīdzēt cilvēkiem rūpēties par savu veselību.

Ko var saņemt slimnīcā?

Jēkabpils reģionālajā slimnīcā var saņemt dažādus medicīnas pakalpojumus.

Piemēram:

  • ārstu konsultācijas;
  • izmeklējumus;
  • ārstēšanu slimnīcā;
  • neatliekamo medicīnisko palīdzību;
  • ambulatoros pakalpojumus;
  • rehabilitācijas pakalpojumus;
  • laboratorijas un diagnostikas pakalpojumus.

Dažiem pakalpojumiem ir vajadzīgs iepriekšējs pieraksts.

Dažiem pakalpojumiem var būt nepieciešams ģimenes ārsta vai speciālista nosūtījums.

Kā pieteikties vizītei?

Lai pieteiktos pie ārsta vai uz izmeklējumu, var zvanīt uz pacientu pieraksta tālruni:

62203333

Var arī rakstīt e-pastu:

pieraksts@jrslimnica.lv

Ja vēlaties atcelt pierakstu, rakstiet:

atcelt-pierakstu@jrslimnica.lv

Slimnīcas mājaslapā ir pieejams arī e-pieraksts.

Kad strādā reģistratūra?

Ambulatorās daļas reģistratūra strādā darba dienās.

Pirmdien:

7.30–17.00

Otrdien:

7.30–17.00

Trešdien:

7.30–17.00

Ceturtdien:

7.30–17.00

Piektdien:

7.30–17.00

Sestdien un svētdien reģistratūra ir slēgta.

Neatliekama palīdzība

Ja cilvēkam ir pēkšņas un nopietnas veselības problēmas, viņam var būt vajadzīga neatliekama palīdzība.

Jēkabpils reģionālajā slimnīcā darbojas Neatliekamās palīdzības un uzņemšanas nodaļa.

Uzņemšanas nodaļa strādā visu diennakti.

Tas nozīmē — 24 stundas dienā.

Uzņemšanas nodaļas tālrunis:

65237816

Dzīvībai bīstamā situācijā jāzvana uz 113.

Kur atrodas slimnīca?

Jēkabpils reģionālā slimnīca atrodas šajā adresē:

A. Pormaļa iela 125, Jēkabpils, LV-5201

Kā sazināties ar slimnīcu?

Slimnīcas galvenais e-pasts:

info@jrslimnica.lv

Pacientu pieraksta tālrunis:

62203333

Uzņemšanas nodaļas tālrunis:

65237816

Kas jāņem līdzi uz vizīti?

Uz vizīti pie ārsta vai uz izmeklējumu vēlams ņemt līdzi:

  • personu apliecinošu dokumentu;
  • ģimenes ārsta vai speciālista nosūtījumu, ja tas ir nepieciešams;
  • iepriekšējo izmeklējumu rezultātus, ja tādi ir;
  • lietoto zāļu sarakstu;
  • maksājumu karti vai skaidru naudu, ja pakalpojums ir maksas.

Ja nevarat ierasties uz vizīti

Ja nevarat ierasties uz vizīti, lūdzu, atceliet pierakstu laicīgi.

Tad šo laiku varēs izmantot cits pacients.

Pierakstu var atcelt, rakstot uz e-pastu:

atcelt-pierakstu@jrslimnica.lv

Maksas pakalpojumi

Daļa pakalpojumu slimnīcā ir valsts apmaksāti.

Daļa pakalpojumu ir maksas pakalpojumi.

Pirms vizītes ieteicams noskaidrot:

  • vai pakalpojums ir maksas;
  • cik tas maksā;
  • vai vajadzīgs nosūtījums;
  • kādi dokumenti jāņem līdzi.

Informāciju par cenām var meklēt slimnīcas mājaslapā vai jautāt reģistratūrā.

Ja nepieciešama palīdzība mājaslapā

Ja jums ir grūti atrast informāciju mājaslapā, zvaniet uz pacientu pieraksta tālruni:

62203333

Slimnīcas darbinieki palīdzēs saprast, kur vērsties un kā pieteikties pakalpojumam.

Svarīgi

Šī sadaļa ir sagatavota vieglāk saprotamā valodā.

Tajā ir aprakstīta galvenā informācija par Jēkabpils reģionālo slimnīcu.

Detalizētāku informāciju var atrast citās mājaslapas sadaļās vai jautāt slimnīcas darbiniekiem.